Fellestreninger

Vi trener hver tirsdag og torsdag kl 19.00. Oppmøte på parkeringsplassen ved Lindhøy barnehage.

Tirsdager er det langkjøring ulike distanser, hovedsakelig kort (ca 5 km) eller lang løype (ca 10-11 km). Ulike tempogrupper som styres etter hvor mange som møter opp. Jo flere jo bedre! Da blir det også flere alternativer.

Torsdager er det intervalltrening i forskjellige varianter. Økta legges opp slik at alle kan være med, uansett nivå. Etter en oppvarming på ca 15 minutter løpes intervallene frem og tilbake på samme sted. 

En søndag i hver måned er det baneøkt på Nesskogen idrettspark på Duken, Nøtterøy. Neste økt er søndag 31/7 kl 11.00. Oppmøte ved løpebanen på Nesskogen.

 

Treningsplan 2022

Uke 26

Tirsdag 28/6 kl 19:00
Sted: Lindhøy, Tjøme

Rolig, moderat, progressiv eller hurtig langkjøring

Distanser:
Ca 5 km (Gon)
Ca 11 km (Krokebakken)
Underlag: Blandet (asfalt/grus/sti)

(Tempo/treningspartner/gruppe velges etter eget ønske/mål for økta)

Torsdag 30/6 kl 19:00
Sted: Lindhøy, Tjøme

Intervalltrening

Oppvarming ca 15 min.
Intervaller 8 x 3 minutter.
Pauser = 1 minutt.
Nedjogg.

Søndag 3/7 kl 12:00
Sted: Randineborg barnehage, Tjøme

Tjøme på langs! (14-17 km)

Rolig joggetur fra Randineborg barnehage til Verdens Ende, stort sett i terrenget. Veldig lite asfalt, kun ved krysningspunkt og noen korte strekk. Drikkestopp ved båthavna i Langvika.