Fellestreninger

Vi har fellesøkter hver mandag, tirsdag og torsdag kl 19.00.

Mandager er det styrketrening for løpere i det gamle kommunehuset på Tjøme (Rødsgata 36). Oppmøte ved inngangsdøren til bygget. Ta med egen treningsmatte (hvis du har) og et ullpledd/fleecepledd, evt. ullsokker, dvs. noe som glir lett mot gulvet.

Tirsdager er det langkjøring ulike distanser, hovedsakelig kort (ca 5-6 km) eller lang løype (ca 10-11 km). Ulike tempogrupper ut ifra hvor mange som møter opp. Jo flere jo bedre! Da blir det også flere alternativer. Oppmøte på parkeringsplassen ved Lindhøy barnehage.

Torsdager er det intervall- eller tempotrening i forskjellige varianter. Øktene legges opp slik at alle kan være med, uansett nivå. Oppmøte på parkeringsplassen ved Lindhøy barnehage.

Se detaljert treningsplan lenger ned.

 

Treningsplan 2022

Uke 45-47

Mandag 7/11, 14/11 og 21/11 kl 19:00
Sted: Gamle Tjøme kommunehus (Rødsgata 36)
Styrketrening for løpere

Fokus: 1) Skadeforebygging og 2) Bli en bedre løper.
Ta med egen treningsmatte hvis du har, og et ullpledd/fleecepledd (eventuelt ullsokker), noe som glir lett mot gulvet.
Økta varer ca 1 time.

Tirsdag 8/11, 15/11 og 22/11 kl. 19:00
Sted: Lindhøy, Tjøme
Rolig jogg 6-12 km

Torsdag 10/11, 17/11 og 24/11 kl. 19:00
Sted: Lindhøy, Tjøme
Rolig jogg 6-12 km