STIFTELSESMØTE

Stiftelsesmøte for klubben ble avholdt torsdag 12. juni i klubbhuset ved Ormeletbanen. I alt møtte 18 engasjerte personer opp og deltok på den formelle stiftelsen av foreningen. I løpet av kvelden ble det blant annet bestemt klubbnavn, klubbfarger og fastsatt vedtekter.

Samtlige 18 deltakere på møtet, meldte seg inn i klubben og undertegnet møteprotokollen. I tillegg ble det redegjort for hvilke aktiviteter og arrangementer klubben planlegger å gjennomføre, samt avtaler og muligheter for kjøp av klubbtrøyer og annet treningsutstyr.

Dessverre ble det ikke tatt bilder fra begivenheten, mulig engasjementet om innholdet tok hele fokuset.

Navn på de som stiftet klubben:  Geir-Morten Hansen, Roar Almquist, Petter Elvestad, Beathe Skog Hansen, Jorid Eidsmo, Stig Erik Eriksen, Thomas Bjørnestad, Cathrine Sandsland Bjørnestad, Stian Ferborg Andersen, Anders Kleppe, Hans Martin Grov, Stine Skog Hansen, Jeanette Tranberg, Knut Ole Myrberg, Jan Jørgensen, Beate Husby, Daniel Berg Eriksen, Freddy Skjenken.

Møtereferat_og_protokoll_stiftelsesmøte_2014