Fellestreninger

jogg
Vi har f
elles løpetrening hver tirsdag og torsdag kl 19.00, og styrketrening lørdager kl 11.00.
Sted: Løpeøktene har oppmøte ved Tjømehallen, mens styrketreningen foregår i gymsalen på Tjøme Ungdomsskole.


Barn? Grunnet manglende kapasitet på trenersiden har vi dessverre ikke egen barnegruppe i TLK. Barn under ungdomsskolealder kan man være på fellestreningene våre sammen med foreldre/annen voksen under forutsetning av å kunne løpe 5 km sammenhengende. 


Uke 41  
Tirsdag 10/10 Torsdag 12/10
Langkjøring 10 km.
3 fartsgrupper:
Gruppe 1: Ca 5 min/km.
Gruppe 2: Ca 5:30 min/km.
Gruppe 3: Ca 6.00-6.30 min/km.
Langkjøring 5 km.
Gruppe 4: Ca 6.00-7.00.
Bakkeintervaller Holtekjær.
Rolig oppvarming ca 15-20 min. Intervaller: 6-8 x 220 meter. Pauser: Jogge ned til starten av bakken.
   
Uke 42  
Tirsdag 17/10 Torsdag 19/10
Langkjøring 10 km.
3 fartsgrupper:
Gruppe 1: Ca 5 min/km.
Gruppe 2: Ca 5:30 min/km.
Gruppe 3: Ca 6.00-6.30 min/km.
Langkjøring 5 km.
Gruppe 4: Ca 6.00-7.00.
Kortintervall 10 x 45/15.
Rolig oppvarming ca 15-20 min. Hoveddel: 10 x 45/15. 45 sek drag, 15 sek pauser.
   
Uke 43  
Tirsdag 24/10 Torsdag 26/10
Langkjøring 10 km.
3 fartsgrupper:
Gruppe 1: Ca 5 min/km.
Gruppe 2: Ca 5:30 min/km.
Gruppe 3: Ca 6.00-6.30 min/km.
Langkjøring 5 km.
Gruppe 4: Ca 6.00-7.00.
Langintervall 5-6 x 1000 meter.
Rolig oppvarming ca 15-20 min. Intervaller: 5-6 x 1000 meter. Tempo: Din målfart på 10 km. Rolig nedjogg.