Klubbtøy

Vi har vår egen klubbkolleksjon fra Trimtex. Produktene er bestillingsvare, og det er minimumsantall på 5 stk av hvert produkt før produksjon iverksettes. Vi bestiller tøy samlet én gang pr år, eller ved behov. Nytt i 2024 er at Trimtex har satt opp en nettbutikk/teamshop for oss, der alle går inn og bestiller det man ønsker selv, med hjemlevering. Bestillingsvinduet er åpent fra 9.mars til 24.mars 2024. Forventet levering er ca. 10.mai.

Fremgangsmåte:
1) Opprett din egen bruker hos trimtex.no. Det gjør du her: Trimtex Custom
2) Logg deretter inn i teamshop’en med vår teamkode: tjome-2776
3) Vær nøye med hvilket produkt du bestiller. Det ligger egne valg for herre-, dame- og juniorprodukter. Velg riktig produkt!

Du finner priser i nettbutikken!

Navnetrykk

Det er mulighet for navnetrykk på utvalgte produkter. Koster 150 kr. De produktene hvor dette er mulig er merket med «NAMEPRINT» og er allerede ferdig priset i nettbutikken, dvs. 150 kroner dyrere enn trøyer/singlet uten navnetrykk. Skal du ikke ha navnetrykk velger du selvfølgelig det produktet som ikke er merket med «NAMEPRINT» 🙂

Det er dessverre ikke mulig å legge inn ønsket navn på trøyene i nettbutikken, så det dere da må gjøre er å: «Sende ordrebekreftelsen dere mottar etter bestilling til e-post grete@trimtex.no med informasjon om hvilket navn dere ønsker, og om det skal være store eller små bokstaver.»

Størrelser

Junior: 130 – 160 cm
Herrer: S – 3XL
Dame: XS – XXL

Størrelsesguide finner man her (klikk).

Tøyet er forholdsvis normalt i størrelsen, med unntak av Run t-shirt, Flex shirt og Trainer jacket, som kan oppleves noe smått (kommer an på hvor tight du liker at treningstøy sitter). Her kan man vurdere å gå ett hakk opp ift hva man vanligvis bruker, men ikke nødvendigvis. Bruk gjerne størrelsesguiden.